Flere selskaper – én løsning

Driver du flere selskaper, eller jobber du sammen med andre og fakturerer separat? Logibud samler alt på ett sted med kontroll på hver enhet.

Det betyr at du kan administrere transportoppdrag for alle selskaper du er ansvarlig for – uten å måtte bytte mellom ulike systemer eller kontoer. I stedet får du én enkel plattform der du ser alle oppdrag, ruter og fakturaer på tvers av selskaper.

Dette gir deg flere fordeler:

  • Effektiv oversikt: Se raskt status på transportoppdrag for hvert enkelt selskap.
  • Enkel fakturering: Hver enhet kan fakturere selvstendig, uten at det går på bekostning av helhetsbildet.
  • Samarbeid uten komplikasjoner: Om du samarbeider med andre selvstendige transportører, kan dere dele kunder og oppdrag, men likevel ha egne regnskap og fakturering.
  • Tidsbesparelse: Slutt på å hoppe mellom forskjellige innlogginger eller systemer.

Logibud er laget for transportbransjen, og forstår hvordan samarbeid og eierskap kan være sammensatt. Med vår løsning kan du trygt vokse og samarbeide, uten at det går utover kontroll og oversikt.

22.6.25

Siste artikler

Se alle artikler
Kundens prosjektnummer – en viktig detalj for ryddig fakturering

Transportoppdrag er ofte del av større prosjekter hos kunden. Derfor har vi nå gjort det mulig å legge inn kundens prosjektnummer når du oppretter en ordre i Logibud.

19.6.2025
Les mer
Logibud sjåførapp tilgjengelig i App Store

Nå kan også iPhone-brukere laste ned Logibud-appen direkte fra App Store.

13.6.2025
Les mer
Send bilag automatisk til regnskapet

For mange transportselskaper handler ikke effektivitet bare om å komme raskt fra A til B – men også om å få ting unna på kontoret. Nå utvider vi fakturafunksjonen vår for å gjøre det enda enklere å holde regnskapet oppdatert.

1.6.2025
Les mer