Lansering i oktober 2024

Logibuds brukervennlige system for transportselskaper åpner opp for kunder i oktober 2024.

Logibud er et nytt og brukervennlig system som består av både en web-app til kjørekontoret og en mobilapp til sjåførene, laget for å gjøre hverdagen enklere.

Her er noen av hovedfunksjonene:

  • Opprettelse og håndtering av ordrer
  • Ruteplanlegging
  • Varslinger direkte til sjåførene med nødvendig oppdragsinformasjon
  • Enkle verktøy for sjåførene, som signaturmottak, rapportering av avvik, og kamerafunksjon
  • Et sanntidskart i web-appen som viser alle ruter og oppdaterte sjåførposisjoner
  • En oversiktlig ordreliste med detaljer og dokumentasjon
  • Digital kundeliste, og mulighet for å legge til nye kunder
  • Mulighet til å legge til sjåfører, kjøretøy og opprette produkter som kan gjenbrukes
  • ++

- Vi er utviklere som lager god, moderne programvare. Derfor er vi ganske fleksible. Hvis det er noen spesifikke funksjoner kundene har behov for, er vi åpne for å tilpasse oss og finne en god løsning, sier Benjamin Bruarøy, grunnlegger av Logibud AS.

12.5.25

Siste artikler

Se alle artikler
Flere selskaper – én løsning

Driver du flere selskaper, eller jobber du sammen med andre og fakturerer separat? Logibud samler alt på ett sted med kontroll på hver enhet.

22.6.2025
Les mer
Kundens prosjektnummer – en viktig detalj for ryddig fakturering

Transportoppdrag er ofte del av større prosjekter hos kunden. Derfor har vi nå gjort det mulig å legge inn kundens prosjektnummer når du oppretter en ordre i Logibud.

19.6.2025
Les mer
Logibud sjåførapp tilgjengelig i App Store

Nå kan også iPhone-brukere laste ned Logibud-appen direkte fra App Store.

13.6.2025
Les mer